De laatste dag

22 september 2018 - Dubai International Airport, Verenigde Arabische Emiraten

Vandaag is het dan zover, de vakantie zit er op. We moeten ons nog wel de hele dag vermaken hier want we worden pas om 20.00 uur opgehaald, maar dat lukt ons wel 😎.

20180921_082803Vanochtend bij het ontbijt besloot de tuinman dat er wat bladeren uit de20180921_082809 kruinen van de hoogste bomen gehaald moesten worden. Geen veiligheids gordels, geen hoogwerkers, gewoon de eerste 3 a 4 meter met een ladder en de rest klimmen op blote voeten.

20180921_150357Om 12 uur moesten we uitchecken dus de koffers bij de receptie ingeleverd en verder gewoon lekker aan het zwembad gelegen en genoten van de zon en het zwembad. Aan het strand ook nog wat gedronken en een van de vele eekhoorns kwam langs voor wat stukjes brood

Lekker op tijd bij baby monkey gaan eten, ik had een tonijn steak, Patries een wrap, Silvie had mie aan en Patrick saté. Moesten we inclusief drank toch 280.000 roepia aftikken, dat is 16.80 euro.

20180921_214123Uiteindelijk hadden we geen zin om met de bus naar het vliegveld te gaan dus hebben we gaan maar weer gebruikt. Deze keer weer een mooie schone taxi en een nette chauffeur. Helaas waren we iets te vroeg voor het inchecken maar er is genoeg te zien op Bali airport.

Het is nu ondertussen zaterdagochtend en wij zitten op het vliegveld in Dubai te wachten op onze aansluiting naar amsterdam. Vanmiddag weer thuis.

1. Irma:
    22 september 2018
    Welkom thuis alvastxxx
  2. Simone:
    22 september 2018
    Jullie kunnen terugkijken op een mooie en leuke vakantie! Goede vlucht en welkom thuis!
  3. Marijke:
    24 september 2018
    Ook fijn om weer thuis te zijn . Je hoeft niet ver te lopen naar de keuken of de WC en alles weer vertrouwd, vooral de kinderen. Fijn dat jullie zo'n goede vacantie hebben gehad en bedankt dat je mij mee hebt laten leven, was erg leuk. Groetjes