Baby Monkey

11 september 2018 - Sanur, Indonesië

Baby monkeyVanavond nog lekker gegeten bij Baby Monkey in Sanur, 3 nasi speciaal en 1 mie speciaal met sate, het is een klein zaakje met erg vriendelijk personeel en zeer goed eten. Bij het uitserveren werd nog gevraagd of er mensen waren die van spicey hielden en Patrick en ik zeiden volmondig ja............ dat hebben we geweten, er werd een beetje fijn gesneden pepers op tafel gezet en Patrick stopte direct een stukje zo in zijn mond. Dat was ook gelijk het laatste stukje, het zweet brak hem uit en zijn tong stond in de fik.

Ik ben wel wat gewend dacht ik dus ik nam genoeg van het fijn gesneden spul op mijn lepel en roerde het zorgvuldig door mijn nasi, het effect was daarom bij mij niet gelijk zichtbaar maar binnen enkele minuten liep het water uit mijn hoofd. Ondanks dat was het eten erg lekker en het heeft ons alles bij elkaar inclusief drank bijna 15 euro totaal gekost,dus 3,75 euro per persoon.

De koffie die we later in het hotel dronken kostte ons zo'n 7 euro per persoon. 😣

1. Kelsey:
    12 september 2018
    Je dronk toch geen Kopi Luwak koffie. Dat is de duurste koffie in Bali. Die koffie bonen worden gegeten door Civetkatten en daarna uitgepoept en dan wordt er koffie van gemaakt. Die koffie is heel duur maar als je normale koffie dronk voor 7 euro dan ben je echt afgezet in het hotel hahaha