Dag 2, uitstapjes plannen.

11 september 2018 - Sanur, Indonesië

20180911_104547Vandaag op tijd aan het ontbijt en lekkere bedden gescoord aan het zwembad, maar na verloop van tijd bleek dat er toch wel erg veel van iets onduidelijke op de bedden viel.  Het duurde niet lang of de oorzaak was gevonden, boven onze hoofden hingen kleine vleermuizen in de bomen en die waren aan de schijterij. Ze poepten alles onder.20180911_091552

Omdat die vleermuizen niet van plan waren te vertrekken zijn wij maar ergens anders gaan liggen.

Gisteravond hebben gids Putu op bezoek gehad en we hebben hem onze wensen voor wat betreft bezienswaardigheden verteld, hij heeft onze wensen omgezet in een aantal leuke dagtrips en die gaan we dus ook doen. Voorlopig om de dag een trip en daartussen dan een dag rust.

20180911_091349

Hier bij het hotel maar eigenlijk overal staan de mooiste bloemen en planten in bloei.

1. Irma:
    11 september 2018
    Ziet er echt mooi uit daar, ben benieuwd naar je dag tripjes
  2. Kelsey:
    11 september 2018
    Mooi, gaan jullie nog naar gilli
  3. Rob van de Poll:
    11 september 2018
    Gilli zit nu even niet in de planning, ook Nusa Lembongan hebben we laten schieten en dat heeft vooral te maken met de zeeziekte waar 2 van de 4 last van hebben. Maar er is genoeg moois te zien hier.
  4. Marijke:
    12 september 2018
    Het ziet er goed uit voor de komende dagen, leuke trips en veel rust. Mooi genieten he. Toen wij pas getrouwd waren was er bij de buren in de achtertuin een heel oude boom en die zat 's avonds vol met vleermuizen en die maakten een ontzaggelijk lawaai.
  5. Simone:
    12 september 2018
    Zo te horen lekker aan het genieten.
    Benieuwd naar jullie excursie tripjes en de foto's. Geniet er lekker van!