Relax en Spa en Dans

13 september 2018 - Denpasar, Indonesië

Relax1Vandaag niets doen behalve lekker genieten van de zon aan de rand van het zwembad, de lucht is blauw, er staat een licht verkoelend briesje en uit de vlakbij gelegen keuken bereiken de heerlijkste geuren je reukorgaan.

De dames hebben een afspraak in de spa en laten zich daar een uur lang masseren door hele lieve Balinese vrouwen. Ze voelen zich weer als herboren. Ze boeken maar direct een volgende massage.

Toch gebeurd er nog van alles op zo'n dag waarop je niets doet, Patrick breekt midden in de nacht zijn kamersleutel af en dus moeten ze de hulp inroepen van de receptie want ze willen toch wel graag naar bed, Silvie weet zeker dat Australiërs, een kilt dragen en Rob loopt in het zwembad met zijn zwembroek binnenstebuiten aan. Misschien toch iets te relaxed.

Dinerdans0En vanavond organiseerde het hotel een Balinese dansavond bij het indonesisch diner, het diner was lekker en gevarieerd, vraag me niet wat het allemaal was wat ik heb gegeten want ik weet het echt niet maar het meeste smaakte uitstekend. De Balinese muziek kan van mij gestolen worden, wat een eentonige herrie is dat, en dan de dans, dat is geen dans maar het uitbeelden van een verhaal, als je er van houd is het mooi, ik vond alleen de klederdracht mooi.

Dans1Dans2Dans4Dans5

1. Karin stolk:
    13 september 2018
    Jij was er vroeg uit om je bericht te sturen.
    Veel plezier straks
  2. Karin stolk:
    13 september 2018
    Valt me wel.op vrouwtje van.de poll dat je met sylvie altijd naar de spa gaat en.als wij vakantie gaan vindt je het altijd te duur😛
  3. Irma:
    14 september 2018
    Nee joh. australiers dragen budgie smugglers ( hele kleine strakke zwembroekjes🤣)
  4. Kelsey:
    14 september 2018
    In Bali kost het ook allemaal niks voor 3 euro heb je al een massage van een uur.
  5. Karin stolk:
    Doet er niet toe kelsey