Lekker niets

17 september 2018 - Sanur, Indonesië

Vandaag weer lekker niets, we hebben zoals gewoonlijk ontbeten aan het strand met Balinese live muziek, niet dat dit nu erg rustgevend is maar het is er wel. Daarna een mooi plekje aan het zwembad opgezocht en gestart met niets doen.

Na een tijdje niets doen besloten we het activiteit Nivo wat op te krikken en zijn we de zee in gegaan om te gaan snorkelen. Bij het hotel is men bezig om een nieuw koraalrif te kweken en hoewel het nog erg jong is vind je er al wel heel veel verschillende mooie vissen, koraal en andere zeedieren.

20180917_101302

Na deze energie slurpende activiteit weer snel terug naar de ligbedden aan het zwembad om uit te rusten voor het diner.

En toen werd er verzonnen dat we naar hardey's, een grote food en non food supermarkt, zouden gaan en dan gelijk bij Mcdonalds eten. Dit was niet aan te lopen dus een taxi van de straat aangesproken en na wat onderhandelen bracht hij ons voor 1,80 euro daarheen.

20180917_181542

Na wat inkopen te hebben gedaan zijn we vanaf de supermarkt naar Mcdonalds gaan lopen, toch altijd nog een goede 2 km. Ik heb daar een spicey mc chicken genomen en die was echt spicey. Ook de fried chickenwings die Silvie had genomen Waren goed pittig.

20180917_190436

De taxi terug, deze keer een echte,  kwam op 2.40 euro. En weer in het hotel aan de ijskoffie werden we verrast door een kwartet dat verzoekjes aan je tafel speelde. En ze waren niet slecht.

20180917_20322120180917_203232

Toch maar weer op tijd naar bed want morgen vroeg gaan we weer op pad, deze keer gaan we zelf aan de slag bij Balinese activiteiten. Wat precies weet ik ook nog niet maar dat kan Balinese koken zijn, werken op de rijstvelden of batik verven. We gaan het zien.

1. Simone:
    17 september 2018
    Lekker aan het genieten, zo hoort het!
    Veel plezier met jullie volgende excursie!
  2. Marijke:
    20 september 2018
    Nou werken bij de boer dat zou ik maar vergeten, werken is zo vermoeiend en dodelijk vervelend. batik verven lijkt me wel leuk