We zijn er en de eerste dag

10 september 2018 - Sanur, Indonesië

WIFI is ook in het hotel geen zekerheid en als het er is dan wil dat nog steeds niet zeggen dat je er iets mee kan, vandaar dat ik nu 2 verhalen in één publiceer.

vliegreis2 baliHet was een lange dag maar we zijn er dan toch, mooi op tijd geland maar uiteindelIjk toch pas om 00.45 in het hotel. Toch nog maar even iets drinken dachten we maar dat ging niet door. Het is geen all inclusive hotel waar je altijd wel ergens terecht kan. Dan maar slapen en opladen voor dag 1.

Ontbijten aan het strandVanochtend vroeg, het was al 9 uur, door Silvie uit bed gebeld, of we nog wilden ontbijten want de keuken sloot oom 10 uur. Wij er dus uit en lekker aan het strand ontbeten, daarna lekker relaxed en gezwommen in zee. In de middag de winkeltjes en restaurants in de omgeving verkend en wat boodschappen gedaan in de plaatselijke supermarkt. Bij het afrekenen aan de kassa ging het even fout, Patricia wilde pinnen maar dat kon daar alleen als ze meer dan 100.000 roepia zou besteden, met alle boodschappen die we hadden kwamen we daar nog niet aan dus er moest nog iets bij.

Uiteindelijk hadden we voor iets meer dan 100.00 roepia op de kassa staan en mochten we pinnen, toen we buiten waren realiseerden we ons pas dat we totaal 6 euro hadden uitgegeven. 😁

Diner bij tropical sanurVanavond lekker buiten de deur gegeten waar Patrick en ik direct een traditionele hoofdbedekking om kregen met een bloem achter je oor, want ook dat dragen de mannen hier.

1. Marijke:
    11 september 2018